3. september 2011

New in



Da jeg var i Tiger for at købe bøjlen, så jeg også de her biller. Jeg kunne ikke helt finde ud af om de var seje eller klamme, men efter det har jeg gået og tænkt på dem og så i dag, da jeg var inde i byen igen, blev jeg altså nød til at købe dem. Synes stadig de er lidt klamme, men er også ret vild med dem på en eller anden måde :) Tror de skal stå i min lille sættekasse. Det bliver fint :) Som sagt er de fra Tiger og koster 10 kr. stykket.





Den anden ting jeg købte i dag er ovenstående ring. Jeg synes det giver et meget sjovt udtryk og når jeg skal bruge den "rigtigt", vil jeg sætte større ringe til (på de andre fingre). Ringen fandt jeg i Glitter til 18 kr.
Nu fik i også set en af mine ynglingslakker. Den er fra O.P.I og hedder "Jade is the new black". Rigtig skøn farve.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar