21. juni 2012

My current favorites

NARS øjenskygge i Charade, elf. Mineral Foundation, Essie i Chinchilly, Origins No Puffery, Avène Gentle gel cleanser, Topshop blush i Neon Rose, elf. Cream Eyeliner, Wet n' Wild øjenskygger i Comfort Zone, Maybelline Super Stay concealer og Rimmel Day2Night mascara

Disse produkter bruger jeg rigtig meget lige i øjeblikket. Når jeg skal til eksamener går jeg efter noget simpelt og som jeg ved fungerer. Det er vigtigt for mig, at det ikke er for vildt og at jeg føler mig godt tilpas. Nogle af produkterne har jeg vist før her på bloggen og det er nogle jeg er rigtig tilfredse med og som jeg vil blive ved med at bruge. Jeg er især glad for Wet n' Wild øjenskyggerne, fordi de er meget pigmenteret, findes i nogle fine farver og så er de rigtig billige. Jeg håber at det her kan hjælpe jer. Ha' en dejlig aften :)

3 kommentarer:

  1. Har længe overvejet om jeg skulle prøve NARS øjenskygger. Er de gode?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er mine ynglingsøjenskygger! Godt nok er de lidt dyre, men kvaliteten og farverne er det hele værd :)

      Slet
  2. Herlig :) Liker Essie neglelakken din :)

    SvarSlet