2. oktober 2013

New in: Organiqs blush og øjenskygge




Blush nr. 48 i Rose

Øjenskygge nr. 33 i Dusty Brown


Da jeg forleden dag var til sundhedsmesse i Øksnehallen, faldt jeg over det danske make-up mærke Organiqs, som jeg har set før, men det har aldrig rigtig fanget min interesse. Jeg fandt dog ud af, at de har nogle rigtig fine produkter, og jeg endte med at købe to ting fra mærket på messen. Jeg valgte bl.a. en blush, som er i farven Rose. Den er meget naturlig og giver kinder den fineste glød uden at se for voldsom ud. Derudover købte jeg en lækker brun/taupe/lilla øjenskygge, der igen er meget naturlig, men definerer øjnene rigtig flot og består af en meget unik sammensætning af farver. Begge disse produkter er helt matte og generelt er Organiqs produkter i pudderform meget pigmenterede og holder i rigtig lang tid på huden.

Det bedste ved det hele er, at Organiqs produkter er uden parfume og parabener og så meget som muligt af produkterne er naturlige og økologiske. Jeg er i hvert fald meget imponeret over kvaliteten og farveudvalget og synes, at filosofien bag mærket er rigtig god! Tjek Organiqs hjemmeside ud her


Ingen kommentarer:

Send en kommentar