27. december 2011

Julegaver 2. del

Igår, 2. juledag, fik min søster og jeg flere julegaver bl.a. fra nogle i familien som vi ikke var sammen med juleaften. Det er sådan nogle fine ting, så jeg tænkte at jeg lige ville vise det :)


Jeg fik en pakke med 4 Essie neglelakker. Det er neglelakkerne fra vinter kollektionen. Som i kan se er der en blålig, en rød, en sart lilla og en grå. Rigtig dejlige farver :)


Sløjfen er fra Gina Tricot og jeg tror at den bliver rigtig fin udenpå en lukket skjorte. Den skal jeg helt bestemt have på til nytårsaften :)


En ting jeg havde glemt at skrive på min ønskeliste var luffer, da mine andre er helt gået i stykker. Derfor blev jeg rigtig glad da jeg fik disse fine læderluffer. De er så dejlig varme!


Jeg fik også denne neglelak fra O.P.I. med "shatter effect". Den er rigtig fin (måske ikke lige med grøn neglelak under..) og den skal jeg også have på til nytårsaften :)  Jeg kan især godt lide at den er sølv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar