30. december 2011

New in - udsalgsfund

Som tidligere nævn var jeg i går ude og kigge lidt på udsalget med min veninde og jeg fik da også et par ting med hjem :)

Denne "Glossy Top Coat" fra Gosh fandt jeg i Magasin til 15 kr! Jeg tror egentlig den er til at lægge oven på læbestiften, men jeg går ikke så tit med læbestift og den fungerer også virkelig godt til bare at give lidt shine :)

Lige fra da denne læderpung kom i butikkerne var jeg vild med den. Jeg elsker det lidt rustikke og unikke læderlook og da jeg så så den hængende til 50 kr. blev jeg nød til at snuppe den med hjem :)


Jeg tror at jeg har et eller andet med kvaster i øjeblikket. Jeg så flere forskellige smykker med kvaster i går, men jeg endte med denne halskæde som har en lidt mere moderne form for kvast :) Den er fra Vero Moda Very og var sat ned fra 140 kr. til 30 kr. :)


Den sidste ting jeg købte i går (som egentlig var den første ting jeg fandt) var denne dejlige vamsede cardigan :) Den har en fin lille lukning foran (som man kan se på nederste billede) og flot flettet detalje som går rundt i hele kanten af cardiganen :)
Har i også fået gjort jer nogle gode udsalgsfund?

2 kommentarer:

  1. Hvor meget for cardiganen?
    Skal lige vide, om jeg skal ud og jagte! :P

    Nej, jeg har slet ikke orket udsalg endnu. Jeg har heller ikke ret mange penge, og mangler som sådan ikke noget. Det skulle lige være et par bh'er, så det skal jeg nok ned og kigge efter en af dagene :)

    SvarSlet
  2. Den kostede kun 100 kr i Gina Tricot og der var mange tilbage i mange forskellige farver :)

    SvarSlet