21. januar 2012

Hudpleje


1. Visibly Clear 2-in-1 wash/mask, 2. Origins Spot Remover, 3. Matas Dagcreme, 4. Nivea Skin Refining Scrub, 5. Matas Renseservietter

Jeg tænkte at jeg ville lave et indlæg med de forskellige produkter jeg bruger, da jeg synes det er spændende at læse om andres produkter. Selvfølgelig bruger jeg flere end ovenstående produkter, men disse indgår i min daglige eller ugentlige hudpleje.

Den første fra Visibly Clar er til at vaske huden med og kan også bruges som en maske. Den er faktisk forholdsvis ny, men jeg er allerede rigtig glad for den. Jeg bruger den næsten hver aften til at fjerne make-up og snavs fra ansigtet og den giver en dejlig frisk følelse i ansigtet.

Andet produkt fra Origins er en slags gel, som jeg putter på, hvis jeg kan mærke at der kommer en bums - og det virker fantaskisk. Bumsen forsvinder hurtigt i sig selv igen og efterlader selvfølgelig ingen ar.

Det tredje produkt er dagcremen fra Matas. Det er ikke fordi jeg har oceaner af penge til at spendere på hudprodukter, så derfor bruger jeg denne creme indtil jeg finder et bedre, men stadig billigt alternativ. Den er dog okay (taget prisen i betragtning), men jeg vil gerne finde en økologisk, som er så "hellig" som mulig.
Hvis i kan anbefale en god dagcreme, så læg gerne en kommentar :)

Fjerde produkt er en scrub fra Nivea. Den er så god, med de små fine korn og gør huden dejlig blød. Og så er den endda rigtig billig :)

Nr. 5 er renseservietterne fra Matas. Det er første gang jeg prøver dem og de er faktisk rigtig gode. Når jeg bare lige skal have fjernet øjenmake-uppen er de hurtige og nemme at bruge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar