30. januar 2012

Min neglelaksamling part 1

I løbet af de sidste par år, har jeg udviddet min neglelaksamling meget og jeg synes det er tid til, at i ser min samling. Jeg har efterhånden dækket farveskalaen meget godt, men jeg vil selvfølgelig stadig købe neglelakker fremover.

Size Matters - Cocktail Bling - Bobbing for Baubles - Bangle Jangle - Canteloupe. Alle fra Essie.


Silver Shatter - Jade Is The New Black - Beauty Junkie. De to første er fra OPI og den sidste fra Sephora by OPI.

Tror det er nummer 63 - 62 - 4. Alle fra Redherring

 ? - 25. Begge fra Tiger.

Denim Dreams - Dollar Green. Begge fra H&M. 

Redly Nightshade - Rose Petal. Begge fra Max Factor. 

 Tror det er nummer 2 og 4. Begge fra The Color Workshop.

2 kommentarer:

  1. super fin blog, jeg er nu fast læser :-)

    - tag gerne et smut forbi min blog, www.amaliehoelgaard.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak!
    Jeg kigger forbi med det samme :)

    SvarSlet