18. august 2012

Color trends for fall: blue and bordeaux

Hejsa alle sammen :) Jeg er virkelig ked af, at jeg ikke har fået blogget de sidste par dage, men der er sket en masse nyt i mit liv, så jeg har skulle lære en masse nye ting og mennesker at kende og har været rigtig træt efter alle de nye indtryk. Som i måske ved afsluttede jeg 9. klasse inden sommerferien og i torsdags skulle jeg så starte på gymnasiet. Det er helt vildt anderledes fra folkeskolen, så det er en stor oplevelse at starte og jeg har mødt en masse søde mennesker :) Jeg har valgt en linje med matematik på a-niveau, fysik på b-niveau og design på c-niveau og derudover har jeg valgt italiensk som sprogfag og billedkunst som kunstnerisk fag, men da jeg kun har gået der i to dage, er det ikke blevet til så meget fagligt endnu. Nok om det - her får i lidt inspiration til to af de helt store farvetrends til efteråret :) Jeg elsker farverne hver for sig, men de er også enormt fine sammen :)

Color trends: blue and bordeaux

Color trends: blue and bordeaux by mindpeek featuring a shimmer eyeshadow


Chloé og Acne A/W 2012

Stella McCartney A/W 2012



Nederste fire billeder lånt af eurowoman.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar