27. november 2011

1. søndag i advent





Glædelig 1. søndag i advent! Hvor er julen bare kommet hurtigt.. Jeg har haft en rigtig hyggelig dag i dag som stod på at sove længe, spise dejlig morgenmad, åbne adventsgaver, lavet juledekorationer (og end da pyntet lidt op) og så har vi ellers bare været hjemme og hygget, men også lavet lidt lektier. Min søster og jeg får som sagt adventsgaver i år og indtil videre er det helt vildt :) Se bare hvad jeg fik :D :




Er de ikke flotte? Min far var som sagt på forretningsrejse i USA og har så købt dem med hjem :) Min søster fik også et par bare i grå og pink/lilla. Er rigtig glad for dem og kan ikke vente med at få dem på :)
Forresten er jeg jo færdig med at være i praktik og er kommet tilbage til hverdagen. Jeg har ikke blogget så meget, fordi jeg er kommet sent hjem og har været rigtig træt, men nu har jeg en masse ting i ærmet :) Ha' en god aften og pas på at i ikke blæse væk :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar