14. november 2011

Neglelak + snak



Ville lige vise jer denne neglelak på, for jeg er nemlig rigtig glad for den. Den er VIRKELIG god kvalitet! :) Ville ønske at jeg havde alle farver fra det mærke :)

Nu til noget helt andet.. I denne uge og i næste uge skal jeg i praktik nogle forskellige steder. I dag har jo været første dag, og jeg er bare SÅ træt! Det kommer nok til at fylde rimelig meget, så ved ikke og jeg får blogget så meget, som jeg plejer.. I dag har jeg været model for en frisør (jeg har dog prøvet det en gang før..) og det har været en kæmpe oplevelse. Der var mange andre søde modeller og nu glæder jeg mig bare til at få billederne at se :) Resten af ugen skal jeg være i en vuggestue. Det tror jeg bliver rigtig hyggeligt (men der bliver stadig nok at se til :)) og i næste uge skal jeg være i praktik hos Ganni. NU vil jeg putte mig under dynen, da det har været en laang dag (måtte op kl. halv 6!!). God aften :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar