15. november 2011

Store øreringe, kort hår





I dag var det jo min første dag som praktikant i vuggestuen. Det har været super hyggeligt. Alle børnene flokkedes omkring mig lige da jeg kom og ville lege. Både dem og pædagogerne var rigtig søde og tog godt i mod mig. Jeg fik lidt tidligere fri, så jeg smuttede hen til et lille shoppingcenter, der ligger i nærheden og købte disse fine øreringe. Jeg så dem sidste gang jeg var ude og shoppe og har tænkt på dem lige siden. Første gang jeg så dem, var der kun det ene par tilbage og da de stadig hang så fint og dinglede i butikken blev jeg nød til at købe dem. Jeg fandt dem i Glitter til 40 kr. så det er jo ikke så galt. Forresten så er jeg blevet klippet (som i måske kan se på det sidste billede?..) og der er røget en del af. Faktisk er det snart en uge siden, men har helt glemt at vise det. Jeg synes at korte, men lidt større øreringe klæder mit nye korte hår rigtig godt :) Win win!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar