3. februar 2012

Dagens tip



Jeg har i lang tid ledt efter en god make-up fjerner, som ikke er så hård mod huden. Jeg hader når make-uppen ikke gider af og man bliver nød til at skrubbe i lang tid inden det hele er væk. Derudover er jeg meget utålmodig og gider ikke bruge lang tid om aftenen på at fjerne make-up. Jeg har prøvet en del make-up fjernere og bl.a. også renseservietter, men ingen har virket optimalt. Jeg har søgt og læst lidt og ovenstående fra The Body Shop blev anbefalet flere steder. I sidste uge købte jeg den så og har brugt den lige siden. Den har konsistens som vand og dufter ikke af noget, hvilket jeg rigtig godt kan lide. Og som det vigtigste er den effektiv og derfor vil jeg anbefale den til alle, som har det samme problem som mig. Min søgen er i hvert fald endt her :)

2 kommentarer: