9. februar 2012

Neglelak x 3




Lige i øjeblikket skifter jeg mellem rigtig mange forskellige neglelakker og i stedet for at lave tre indlæg, har jeg samlet disse tre neglelakker i ét indlæg. Billederne ovenfor er af to neglelakker, som jeg har haft på i denne uge. Den mørkeblå er fra Essie og hedder "Bobbing for Baubles". Den grønne er rimelig skrigende i forhold til hvad jeg plejer at gå med, men jeg synes stadig, at den er ret fin :) Den er fra Depend og er nummer 196.



Nu når vi er ved neglelak, vil jeg lige vise jer denne top coat. Jeg har tidligere vist jer en fra Sephora by OPI, men den er jeg ikke særlig tilfreds med. Den tørrer ikke specielt hurtigt og man bliver nærmest fedtet af den..
Derfor har jeg købt ovenstående fra Sally Hansen og den er jeg rigtig glad for. Nem at lægge, tørrer hurtigt og giver et flot resultat :) Tror den kostede omkring 70 kr. i Matas.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar