3. februar 2012

Min neglelaksamling part 2

Her får i så part 2 af indlægget her. Jeg har mange forskellige neglelakker og jeg tror ikke, at jeg ville kunne vælge en ynglings. Nogle farver finder jeg frem, når jeg kommer i et bestemt humør og andre bruger jeg igen og igen, da de passer til meget af mit tøj.
Sunset - Gasoline - Pink Rose - Great Green - ?. Alle fra Gosh. 

Coral - Dark Purple - Grey - Light purple. Alle fra H&M.

Harbour's pearl - Soul Petrol - Golden Chokolate - Purple Rain. Alle fra Pieces.

French Manicure - Onyx Black - Express Finish Shock Control. Alle fra Maybelline.

Blue Me Away - Silver Bullet - Sunset Bronze. Alle fra Rimmel. 

Protective Base Coat 002 fra Mavala - Nail Colour Drying Drops fra Sephora by OPI.

Jeg kender desværre ikke navnene på de to første. Den sidste hedder Yellow Brick Road fra Deborah Lippmann. 

Nr. 91 - Nr. 166 - Nr. 227 - Nr. 259 - Nr. 69 - Nr. 228. Alle fra Depend.

Nr. 196 - Nr. 54 - Nr. 168 - Nr. 115 - Nr. 171. Alle fra Depend.
Nr. 34 - Nr. 159 - Nr. 124. Alle fra Depend.

Nr. 202 - ? - Nr. 129, Ridgefiller

? - Nr. 1060, Art Liner - Nr. 45 - Nr. 104

Ingen kommentarer:

Send en kommentar