30. april 2012

Køb fra Designer Forum



Som jeg har snakket om tidligere, var jeg i søndags til Designer Forum. Der var mange mennesker, men også mange gode mærker og gode priser :) Jeg købte bl.a. denne fine ledring fra et mærke der hedder Månesten. De havde også mange andre fine ting. Se deres hjemmeside her.



Gemt lidt væk i et hjørne stod en dame med en meget farverig bod. Hun lavede selv sine smykker og de var alle meget specielle og sjove. Jeg kunne have købt massere af ting der, men bestemte mig for disse to par øreringe.


e.l.f. havde også en bod, hvor man kunne få lagt make-up. Pigerne der lagde make-uppen var rigtig søde og gav gode tips. Bagefter kunne man vælge en lipgloss og jeg valgte den på billedet. Normalt synes jeg at e.l.f.'s produkter er ok, især fordi prisen er så lav og de ikke tester på dyr. Jeg er dog meget skuffet over denne lipgloss. De lover bag på, at den ikke skulle klistre og det holder de i hvert fald ikke. Den klistrer helt enormt og nærmest sviger på læberne, synes jeg. Udover det, var det en rigtig god tur og jeg skal klart til Designer Forum igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar