14. april 2012

Køb: Mac Eyeshadows





Blanc Type - Satin Taupe
Sketch - Mystery

Som i måske kan fornemme er jeg blevet ret vild med make-up på det seneste. Jeg bruger mere tid på at lægge make-up om morgenen og det interesserer mig på en eller anden måde mere end før. Jeg har i længere tid haft lyst til at prøve Macs øjenskygger, da de skulle være rigtig gode. I dag var jeg så i København for at købe dem jeg havde kigget på og jeg er allerede virkelig glad for dem :) De ligner lidt hinanden på billederne, men i virkeligheden er farverne mere intense og mørke. Hvis i er interesserede, så kan i kigge på deres hjemmeside, hvor man også kan se alle de fine farver :) 

1 kommentar:

  1. Elsker MACs øjenskygger og har også Blanc Type og Satin Taupe. Håber også at støde på en MAC store når jeg skal til London næste weekend, så skal jeg have mig en sommer-øjenskygge :)

    Lou

    SvarSlet