11. april 2012

Shellac: 2 uger efter




Så er det efterhånden to uger siden jeg fik lavet shellac på neglene. Jeg har været rigtig glad for det og det har været virkelig sjovt at prøve. Jeg troede egentlig den eneste grundtil at man tager det af igen er at man kommer til at se det nye negl som vokser ud, men som i kan se er det også skallet lidt af. På trods af det har det holdt virkelig godt og selvfølgelig langt længere end almindelig neglelak. Hvis man er lidt doven med hensyn til neglelak, og ikke gider at skrifte hele tiden, så vil jeg klart anbefale det, men hvis man, som mig, godt kan lide at prøve forskellige slags neglelak af, så har man måske ikke brug for at det holder så lang tid. Så det kommer an på hvad man er til, vil jeg sige :) Alt i alt en sjov oplevelse, men det kan godt blive dyrt i længden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar