30. maj 2012

GIVEAWAY: Mae Movement armbånd



Jeg har i lang tid gerne ville lave en giveaway her på bloggen og da jeg så disse armbånd fra Mae Movement, vidste jeg, at det var dem, jeg ville give væk til en af jer :) Det er den første giveaway på bloggen og jeg håber i har lyst til at være med. Armbåndene bliver håndlavet af kvinder i Nepal og bliver solgt videre på nettet af en amerikansk mor og datter. Udover at armbåndene hjælper kvinder i Nepal, er de også med til at stoppe human trafficking. De to armbånd jeg giver væk, kan i se på billederne ovenover og har en værdi af cirka 180 kr.
Jeg har selv to Mae Movement armbånd og jeg er virkelig glad for dem! De har ingen lukning, men man ruller dem bare på håndledet og da de kan udvide sig lidt, kan de fleste passe dem. Hvis i vil læse mere om armbåndene kan i gå ind på Mae Movements hjemmeside lige her.
Alt i skal gøre for at være med er at:
1. Følge bloggen via Google Friend Connect
2. Skrive en kommentar til dette indlæg, hvor i skriver jeres navn
Konkurrencen kører til søndag d. 10. juni kl. 18:00, hvor jeg vil trække en vinder :)

4 kommentarer:

  1. Lækker giveaway! :) Mit navn er Vanessa, hehe

    SvarSlet
  2. Rigtig fin giveaway.

    Simone :)

    //
    http://www.simonie.dk/

    SvarSlet
  3. kan man godt bestille dem til DK, uden told? :-)

    ps rigtig fin blog

    SvarSlet
  4. Tak :) Ja, jeg skulle i hvert fald ikke betale told, men ved ikke om jeg bare var heldig?..

    SvarSlet