16. maj 2012

Sephora i Illum



Jakke/kjole - Soaked in Luxery, Shorts+t-shirt+læderjakke - H&M, Top - Rosemunde, Sko - Nike

Ovenstående er hvad jeg havde på i dag, da jeg var i København for at se nærmere på den nyåbnede Sephora i Illum. Jeg havde ret store forventninger til butikken, da jeg har set på nettet, at de har mange fede mærker, som ellers ikke bliver solgt andre steder i Danmark. Mange af disse mærker, f.eks. Nars og Urban Decay var dog ikke at finde derinde. Godt nok havde de Sephoras eget mærke og et par mærker som ellers ikke sælges i Danmark, men jeg forventede godt nok nogle flere nye mærker og produkter. Selvom det var lidt skuffende, var det da en oplevelse at se og så fik jeg også lagt make-up af en rigtig sød dame fra Benefit-standen :) Så tag et kig derind, hvis i bor i nærheden og er vild med make-up :)


2 kommentarer:

  1. wauw nogle cool negle! Elsker dit outfit :)

    Kram<3
    www.theeyeshaveit.dk

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du have :)

    SvarSlet