22. maj 2012

New in: NARS, Benefit og Clinique

 

Min far er netop kommet hjem fra endnu en forretningsrejse og havde også denne gang lidt make-up med hjem til mig :) Alle tingene er købt i Sephora i USA, men det er kun NARS øjenskyggerne, som desværre ikke kan fås i Danmark. Benefit kan fås i den nyåbnede Sephora i Illum i København og Clinique kan bl.a. fås i Matas og Sephora.


En ting jeg har været meget glad for er min "New York" øjenskygge fra NARS. Derfor har jeg i lang tid vidst, at jeg ville prøve flere af deres produkter. Jeg valgte en duo øjenskygge i farven Charade, som er to matte og meget smukke neutrale farver. Jeg tror, den lilla nuance vil være rigtig fin til mine grønne øjne :)


Jeg er ved at være gået tør for mascara, så jeg besluttede at prøve denne fra Benefit. Den hedder BAD gal lash og er i en lille tube, som er nem at have med eller opbevare.


Jeg elsker disse Chubby Sticks fra Clinique! De giver læberne en rigtig fin farve og gør dem også utroligt bløde. Jeg valgte farven 02 Whole Lotta Honey, men alle farverne er rigtig fine :)


Den sidste ting er en fin lys cream øjenskygge fra Benefit. Produktet hedder Creamless Cream Eyeshadow/liner og min er i farven Tattle Tale. Jeg har tænkt mig at bruge den som en base, når jeg bruger matte øjenskygger, så der alligevel kommer en lidt skinnende effekt frem :)

3 kommentarer:

  1. Elsker Benefits produkter.
    Og vis ENDELIG din mascara når den engang er på.

    SvarSlet
  2. Aj hvor lækkert at han lige tager noget makeup med til dig:) Det er altid rart med lidt nyt!

    SvarSlet
  3. BADgal mascara er min absolut favorit mascara! Kan ikke få nok :)

    SvarSlet