11. september 2012

Broadway ImPress Nails





For et stykke tid siden, da min var var i USA bedte jeg ham om at købe disse ImPress Nails med hjem til mig. Jeg havde hørt mange gode ting om dem og ville gerne prøve dem selv. Jeg er normalt slet ikke til falske negle, da jeg synes, de er alt for besværlige og ser meget unaturlige ud. ImPress neglene er dog rigtig nemme at sætte på (man skal bare hive et lile stykke plastik af og så presse dem på neglene) og de ser faktisk også ret naturlige ud. De fås i en masse flotte farver og mønstre og der er (indtil videre kun) mulighed for at købe dem her på eBay, hvis man bor i Danmark. Jeg har nu haft mine på i næsten tre dage, så nu må vi se hvor lang tid de holder, men umiddelbart er jeg rigtig tilfreds med dem :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar