2. september 2012

New in: China Glaze + Essie

 I går fortalte jeg om en pakke, jeg modtog, med nogle neglelakker jeg bestilte på eBay. Jeg har i lang tid manglet en god base coat og da jeg så en masse neglelakker fra mærket China Glaze (som ikke kan købes i Danmark) blev jeg jo også nød til at prøve nogle af dem :) Alle neglelakkerne købte jeg af denne sælger, som jeg klart kan anbefale! Nedenunder kan i se de neglelakker jeg endte med at købe.
 
Som sagt havde jeg brug for en ny base coat og valgte denne her, da jeg er rigtig glad for min Essie top coat :) Jeg har kun prøvet base coaten en gang, men jeg synes at den virkede rigtig god!


Jeg købte i alt fem China Glaze lakker, da jeg har hørt mange gode ting om dem. Den første hedder Eyes Like Sapphires og er en flot mørkeblå farve med sølvglimmer. Den anden i kan se på billederne ovenover hedder Heli-Yum og er en fin orange-pink farve :)


Den flotte mint-blå neglelak hedder Kinetic Candy og er den, jeg har på mine negle i øjeblikket :) Neglelakken i midten hedder Aztec Orange og er en flot orange-rød farve. Den sidste neglelak som hedder Sun Worshipper er lidt forskellig fra de andre, da den er fra en neon kollektion og derfor har en mat finish. Jeg glæder mig rigtig meget til at prøve alle neglelakkerne og jeg skal nok vise jer dem efterhånden, som jeg får prøvet dem :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar