8. oktober 2012

Everyday make-up with a hint of color

Forleden dag da jeg skulle tage make-up på, tænkte jeg, at jeg ville tage nogle billeder af hvordan jeg påfører min hverdags make-up, da det måske kan inspirere jer til jeres egen make-up :) Herunder kan i se hvad jeg brugte og derefter beskriver jeg step-for-step hvordan jeg gør. Håber i kan bruge det :)
 

Step 1:
Jeg starter med at lægge min Urban Decay Primer Potion på hele øjenlåget op til øjenbrynet og nedenunder de nederste vipper, da jeg også kommer til at lægge øjenskygge her. Primeren gør at øjenskyggen holder længere og gør farven mere intens.

 Step 2:
Derefter kommer jeg en hvid øjenskygge (Blanc Type fra Mac) over hele øjenlåget op til øjenbrynet, så det highlighter brynbenet lidt og løfter øjenbrynet. Jeg bruger pensel nr. 4, som i kan se på det øverste billede.
 
 
Step 3:
Nu lægger jeg Satin Taupe på øjenlåget med pensel nr. 3 (en flad øjenskyggepensel) og blender farven ud med pensel nr. 2.

Step 4:
Derefter lægger jeg den grønne øjenskygge fra Wet'n'Wild paletten "Comfort Zone" lige under de nederste vipper med en lille børste (nr. 1). Husk kun at lægge farven fra midten og ud, da det ellers får øjet til at se mindre ud.

Step 5:
Læg evt. en lys øjenskygge ind i øjenkrogen for at få øjet til at se større ud. Jeg brugte en creme øjenskygge fra Benefit som hedder Tattle Tale.

Step 6:
Tag til sidst lidt mascara på de øverste og nederste øjenvipper. Og dette er så det færdige look :)  
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar