26. oktober 2012

Products i'm loving at the moment #2

 
Her er nogle produkter, som jeg har brugt og elsket det seneste stykke tid. I kan læse lidt mere om hvert produkt herunder :)

Matas Granatæble Bodyoil - Denne body oile er blevet kåret som Årets Kropsplejeprodukt i 2012 og jeg kan absolut godt forstå hvorfor. Udover at den er virkelig billig (og endnu billigere lige i øjeblikket!) blødgør og fugter den også huden fantastisk!

Aqua Mirabilis bar fra Lush - Da jeg var i Berlin, kom jeg forbi en Lush butik (som vi desværre ikke har i Danmark og jeg købte denne eksfolierende "Butter Bar" med hjem. Den dufter dejlig frisk af sæbe og giver den blødeste hud! Jeg bruger den i badet og derefter smører jeg min krop ind i body olien fra Matas. En skøn kombi, som er perfekt til de koldere måneder :)

Tarte Amazonian Clay Blush i Exposed - Jeg er blevet helt vild med denne blush! Den har den fineste farve, som er meget naturlig, men som stadig giver kinderne lidt liv :) Her har jeg skrevet lidt mere om den, hvis i er interesserede :)

Vitamin E Moisture Lotion SPF 15 fra The Body Shop - Jeg har brugt denne creme hver morgen i lang tid nu og den virker rigtig godt til min hud. Det er en meget let creme, som hurtigt suger ind i huden, men den fugter stadig godt. Den har også solfaktor, som stadig er vigtigt selvom solen ikke skinner så meget :)

Sparitual neglelak i Twisted Vine - På færgen hjem fra Berlin fandt jeg den lille grønne neglelak fra Sparitual. Jeg har aldrig prøvet deres neglelakker før, men de er vist uden alle mulige dårlige ting og så tester de ikke på dyr, hvilket jo er et stort plus! Farven er en flot, meget mørk grøn, som bare skal bruge et par lag før den bliver helt ensfarvet.

Korres Lip Butter i Mango - Denne lille læbepomade fugter læberne rigtig godt og efterlader også en fin gennemsigtig farve på læberne. Jeg har også skrevet om den i dette indlæg.
 
God fredag! :)
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar