16. oktober 2012

New in: Korres + Tarte






Forleden dag kom min far hjem fra USA, hvor han havde været på forretningsrejse og han havde ovenstående produkter med hjem til mig. Læbepomaden fra Korres dufter dejligt af mango og giver læberne en fin gennemsigtig orange farve. Korres kan også fås i Illum, hvis i er interesserede ;) Den anden ting han købte er en blush fra Tarte. Jeg har hørt utrolig mange gode ting om mærket og da jeg faktisk kun ejer en enkelt blush, har jeg længe tænkt mig at prøve en af deres blushes. Jeg valgte farven Exposed, som er en støvet rosa og den er meget naturlig, som i kan se på billedet :) Indtil videre er jeg rigtig glad for begge produkter og jeg vil klart anbefale dem!


2 kommentarer:

  1. Åh, vil gerne have fat i en Tarte blush. Er bare så usikker på hvilken farve jeg skal vælge! :) Men det er da vildt lækkert, at din far sådan tager ting og sager med tilbage fra USA.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er skønt ;) De er også i så mange fine farver! Overvejede også lidt farven "Tipsy" :)

      Slet