2. november 2012

My autumn/winter essentials

My Autumn/Winter Essentials

My Autumn/Winter Essentials by mindpeek featuring round scarves
(Klik på billedet for at se hvor tingene er fra)

Efter min mening er de ting, i ser på collagen helt nødvendige i efterårs- og vintermånederne. Man kan nemlig sagtens se fin ud, selvom man holder varmen! Jeg synes, det er vigtigt, man vælger nogle gode basis items, som f.eks. en ret plain jakke og nogle lækre, sorte støvler. Derefter kan man begynde at vise sin egen stil i form af nogle fede accessories og en flot neglelak. Så er det jo bare heldigt, at der findes så mange flotte halstørklæder og vanter, som samtidig kan holde os varme :)
 
I aften skal jeg forresten til galla på mit gymnasium! Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad de andre har på og til at have det sjovt med mine veninder :) Jeg vil prøve at tage et outfit billede til jer, selvom i allerede har set kjolen en gang før.
Rigtig god fredag allesammen :)
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar