29. november 2012

New in: Sleek eye shadow palette







Måske husker i dette indlæg om mine nye Real Techniques børster, som jeg bestilte fra Amazon. I samme omgang bestilte jeg nemlig også denne øjenskygge palette. Den er fra Sleek og farven hedder Storm. Jeg har hørt rigtig mange gode ting fra forskellige mennesker på YouTube, så jeg besluttede mig for at lægge den i kuven, nu når jeg var i gang :) Første gang jeg modtog den (da jeg også modtog børsterne), var den desværre gået i stykker, så jeg skrev tilbage til Amazon og bedte om at få tilsendt en ny. De skrev tilbage, at de ville sende en ny med first class mail og den er så kommet i dag :) Hurrra for god service!!
Det er ret svært at tage ordentlige billeder, når det nu bliver så tidligt mørkt, så jeg har taget billeder lidt forskellige steder og på forskellige måder - håber det er ok :)

Nå, men nu til selve produktet! Som i kan se består paletten af 12 farver, hvor tre af dem er matte. Farverne er for det meste neutrale, men der er også nogle grønlige, rødlige og en grøn farve i blandt dem. Jeg har vist nogle af farverne på min hånd, så i kan få en idé, om hvor pigmenterede de er - det er nemlig helt vildt!
Den matte sorte og mørkebrune farve er rigtig gode at have både til hverdag og fest og så er der jo uendelige muligheder med de smukke glimmerfarver :) Derudover kommer paletten med et stort spejl i låget, hvilket er meget praktisk.

På en eller anden måde endte dette indlæg med at blive super langt, men jeg ville egentlig bare fortælle hvor fantastisk denne øjenskygge palette er! Jeg håber i har haft en skøn uge indtil videre :)


2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Vil også meget gerne selv prøve sådan en palette her! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan i hvert fald stærkt anbefale dem :)

      Slet