14. december 2012

Dagens 12/12-12




 Jeans - Dr. Denim, Strik - H&M, Støvler - Vagabond, Halskæde - Pilgrim, Tørklæde - Pieces

Dette outfit havde jeg på i onsdags, hvor jeg først skulle møde klokken 12. Derfor besluttede jeg mig for at udnytte at det var lyst udenfor og den ekstra tid jeg havde. Strikken er ny og købt i H&M. Jeg har faktisk en magen til, bare cremefavet med guldtråde i, og da jeg har brugt den gennem flere vintre og været rigtig glad for den, besluttede jeg at tilføje denne til samlingen. Den hang helt alene tilbage på et stativ i min størrelse og så kan man jo ikke gøre så meget :) Halskæden fik jeg sidste advent, og jeg har gået med den lige siden. Synes den er så fin :)
Jeg håber i nyder jeres weekend, for mit vedkommende har den i hvert fald været ventet hele ugen :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar