28. december 2012

Mine julegaver 2012

Så er julen så småt ved at være ovre og jeg tænkte på lige at vise jer de ting, jeg fik i julegave. Herunder er der lidt billeder af de forskellige kategorier, f.eks. tøj, smykker osv. :)


Af tøj fik jeg denne lækre bordeaux sweater fra  Les Deux. Egentlig er den til mænd, men jeg synes at den er så fed, så jeg er ligeglad :) Glæder mig virkelig til at bruge den! Jeg fik også to par vanter. Det ene par er nogle tykke pjuskede luffer - så dejlig varme! De andre er nogle almindelige sorte vanter til touchscreens. De er virkelig brugbare! :)


Jeg modtog denne REN Cleansing Gel - skønt, da jeg er ved at løbe tør for ansigtsrens, og så dufter den fantastisk! Derudover fik jeg to lækre Origins produkter, den ene er en hånd creme (Make a difference Hand Treatment) og den anden er en fugtighedsmaske, som man skal have på om natten (Drink Up Intensive Overnight Mask). Man får simpelthen den blødeste hud af den!


Af smykker fik jeg denne smukke halskæde fra Pilgrim, som jeg har gået og sukket over i laang tid og disse fine festøreringe fra Pieces :) Neglelakken fra O.P.I. fik jeg af min søster og i overmorgen lægger jeg lidt flere billeder op af den, så i bedre kan se den :)


Af min farmor fik jeg denne Spinning Ring. Det er månedsringen for februar og den har en smuk lilla sten. Den er så fin, også sammen med andre Spinning Ringe udenpå.



Sidst, men absolut ikke mindst, fik jeg den nye iPhone 5 af mine forældre :) Jeg kunne først bruge den fra i går af, da jeg skulle have et nyt sim-kort og siden da har jeg siddet med næsen nede i den. I må meget gerne skrive i kommentarerne, hvis i har nogle anbefalinger til gode apps :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar