3. april 2013

Lidt ting fra USA

Som jeg har sagt før, rejser min far nogle gange til USA i forbindelse med sit arbejde, og han køber for det meste et par ting med hjem for mig :) I dag er han igen kommet hjem efter en rejse til USA, og herunder kan i se de ting jeg "købte" der :)
 

Jeg har brugt Essies top coat Good to Go i lang tid nu, og da jeg er rigtig glad for den og næsten løbet tør, fik jeg min far til at købe en ny i CVS. Der koster Essie neglelakker nemlig ca. det halve af, hvad de gør i Danmark. Derfor snuppede jeg også lige en almindelig neglelak med, som jeg har gået og sukket over. Den hedder Penny Talk og er en metallisk rosa guld :) Den glæder jeg mig rigtig meget til at prøve!


Udover top coaten fra Essie fik jeg også lige fyldt op på min ynglingsmascara, som er L'Oreal Telescopic Mascara :) Den L'Oreal Telescopic jeg bruger nu har en sølv tube, så jeg ved ikke helt hvad forskellen er, da denne er sort... Måske er den bare ekstra sort?.. Det kan vel ikke være helt dårligt ;)


En ting, jeg har hørt meget godt om, er creme øjenskyggerne "Color Tatto" fra Maybelline. Dog har vi kun et par enkelte farver i Danmark, så jeg besluttede mig for at prøve denne i farven Bad to the Bronze. Farven er en fin mørkebrun med lidt guld i, og jeg tror, den bliver god som en hurtig hverdagsøjenskygge, men også som base med andre øjenskygger over til fest :)


Sidst men ikke mindst købte min far helt tilfældigt denne lip balm fra Smith's, som jeg faktisk har været lige ved at købe her i Danmark :) Den dufter rigtig godt af rose, mint og honning, dog er den helt klar, når den kommer på læberne trods den fine farve i bøtten.. Det kan jo både være en god eller dårlig ting, alt efter hvad man er til :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar