13. april 2013

Products i'm loving at the moment #5


Så har jeg igen et par favoritter at dele med jer :) Der er ikke så mange ting denne gang, men jeg synes, det er bedre at vise ting, jeg virkelig godt kan lide, og ikke bare ting som er okay! So, here goes.. :)

Matas Natur Natcreme - Jeg stod og manglede en natcreme, og jeg havde ikke en bestemt, jeg ville prøve, så da jeg så denne rimelige billige natcreme fra Matas' naturlinje, gav jeg den en chance.. Den er uden parabener, farvestoffer og parfume, hvilket jeg er rigtig glad for. Den har en nem pumpe og virker rigtig lækker på huden. Cremen giver god fugt, men jeg tror måske, den ville være en smule for "tynd" til en virkelig tør hud. Alt i alt synes jeg dog, at den er rigtig god, især når man tager prisen i betragtning! BTW så bruger jeg også shampooen og balsamen fra Matas' naturlinje, som også er rigtig gode, så hvis i leder efter produkter uden alt muligt skidt i, så prøv at tjekke denne linje ud!

Smith's Minted Rose Lip Balm - Denne læbepomade har jeg brugt rigtig meget de sidste par uger. Den dufter godt og blødgør læberne, samtidig med at den får dem til at se lidt glossy ud :) Jeg har også skrevet et andet lille indlæg om læbepomaden :)

The Body Shop Honey & Oat 3-in-1 Scrub Mask - Denne ansigtsscrub fik jeg af mine forældre som et "påskeæg", og selvom den er lidt anderledes fra de andre skrubbemasker jeg har, er jeg virkelig glad for den! Den eksfolierer huden svagt, da den indeholder havregryn og samtidig gør honningen huden virkelig blød :) Jeg tror derfor, at den især vil være god til følsom hud!

Maybelline Color Tattoo i Bad to the Bronze - Denne creme øjenskygge skrev jeg også om i dette indlæg, og jeg er lige så glad for den, som jeg troede, jeg ville være! Den er SÅ nem og hurtig at tage på og holder hele dagen - selv uden en primer! Man kan både bruge den som et fint tyndt lag over øjenlåget, men farven kan nemt bygges op, og man kan bruge den som base til andre øjenskygger :) Overvejer faktisk om jeg skal kigge lidt nærmere på nogle af de andre farver!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar