29. april 2013

Spring colors on my nails




Så kunne jeg ikke dy mig længere... Jeg blev nød til at få lidt farver på neglene og komme lidt i forårshumør på den måde :) Derfor bestilte jeg disse tre fine Essie neglelakker fra The Hut, som i øvrigt kører 3 for 2-tilbud lige i øjeblikket, og der er ovenikøbet gratis fragt - perfekt! Jeg bestemte mig for farverne Splash of grenadine, Fear or desire og Mojito madness, og de er faktisk endnu flottere i virkeligheden end på billederne! Lige i øjeblikket har jeg Splash of grenadine på neglene, hvilket jeg postede et billede af på Instagram (@mindpeek), hvis nogen skulle være interesseret :)
Mange mandagshilsner! ;)


2 kommentarer:

  1. Mojito Madness er på min liste over lakker jeg gerne vil have. Den ser så fin ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også virkelig meget til at prøve den! :D

      Slet