9. september 2013

FINDERSKEEPERS





Hvis i følger mig på Instagram (@mindpeek), så ved i, at jeg var til FINDERSKEEPERS i Korsgadehallen i lørdags. FINDERSKEEPERS er et tøj- og designmarked, som finder sted en gang imellem, med mange nye og spændende designere og en masse lækkert luksus secondhand tøj :) Jeg fik da også købt mig et par ting med hjem, som i kan se på billederne herover. De fine øreringe købte jeg hos en smykkedesigner, som hedder KANT. De laver simpelthen så mange flotte smykker, som er lidt anderledes og virkelig har kant ;) Ved at like mærket på Facebook, fik man en ring helt gratis, og jeg valgte den sorte på det øverste billede med fine geometriske detaljer.

Derudover fandt jeg det pink/koralfarvet Casio ur fra en stand med secondhand, og jeg er vild med det retro look :) Og så fik jeg det for kun en 50'er! Nettet på det sidste billede er designet af Caroline Sillesen, som i kan se mere til her.

Jeg var faktisk rigtig imponeret over de mange fede designere, og allerede nu ved jeg, at jeg vil til FINDERSKEEPERS næste gang! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar