19. september 2013

Lash Lift behandling

Naturlige øjenvipper 

Øjenvipper med Lash Lift (uden mascara, kun løftet med Lash Lift)

For næsten to uger siden fik jeg lavet Lash Lift, som er en behandling, hvor øjenvipperne løftes og kommer til at se længere ud og virker mere voluminøse. Da en jeg kender er ved at uddanne sig til kosmetolog, lavede hun behandlingen på mig for at øve sig, og jeg synes, det var en perfekt mulighed for at prøve det af! Løftet på øjenvipperne holder i omkring 6-8 uger og er mere skånsom og behagelig end ved almindelig permanent af øjenvipperne. Jeg har som sagt kun haft Lash Lift i næsten to uger, men jeg kan faktisk slet ikke se nogen forskel, fra da jeg lige havde fået det lavet. På det nederste billede havde jeg ikke rørt vipperne overhovedet efter behandlingen, så de er en smule klistret sammen i forhold til hvordan de er nu. Mine vipper ser nu naturlige ud, men har stadig super meget længde, og jeg føler faktisk ikke, at jeg behøver mascara mere :)

Jeg tror ikke så mange steder, der laver Lash Lift, men det er vist ved at blive rigtig populært, så mon ikke nogle flere steder kommer til at lave behandlingen?.. Hvis i synes, at Lash Lift lyder som noget for jer, så vil jeg i hvert fald klart anbefale jer at kigge nærmere på det :) I kan læse mere om Lash Lift her.


1 kommentar: