18. oktober 2011

DIY: frynse halskæde





Som sagt lavede jeg i går det her DIY projekt. Jeg lavede en frynse halskæde og det var faktisk rigtig nemt. På det øverste billede kan i se hvad man skal bruge til at lave sådan en halskæde (plus en kæde og evt. en tang). Jeg brugte ruskinds bånd, men man kan vel også bare bruge noget andet?.. Båndene bøjer stadig lidt efter at have været ligget i pakken, men det retter sig vel ud med tiden :) Da jeg stod i Panduro med ende-dutterne i hånden (dem man sætter på enden af ruskinds båndene, så de får en lille løkke til at hænge dem på noget med.. Giver det overhoved mening? :)), blev jeg altså lidt nærig og jeg besluttede bare at lave et hul i enden med en nål. Det virkede altså okay, bortset fra at det gjorde lidt ondt i fingrene til sidst. Så, alt i alt et nemt projekt med et fint resultat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar