1. oktober 2011

New in

De sidste par dage har jeg købt rigtig mange fine ting. I går var jeg til kulturnat, hvor der jo var mange billige sager og i dag har jeg været ude og kigge i butikker med min mor, søster og mormor. Det var en rigtig hyggelig pigetur :)

 Halskæden her, fandt jeg til kulturnatten til 25 kr. på et outlet. "Lapperne" er i en fin pastelblå farve og lavet af lækkert ruskind. Jeg tror ikke den kan købes mere, men er vist nok fra Pieces.


Da jeg i dag stod i Monki, stod valget mellem denne kjole og toppen/kjolen ovenfor. De er af samme mønster og begge SINDSYG flotte! Jeg valgte (som i nok kan regne ud) toppen, da jeg tror den er mere brugbar. Bagpå er den sort og gennemsigtig. Den koster 280 kr. og er som sagt fra Monki.


Det var lidt af et tilfælde, at jeg prøvede denne bluse. Jeg skulle se, om man kunne have en bluse med ærmer indenunder toppen og så sad den faktisk rigtig fint. Den er meget kort, når den kommer på og er (som i måske kan se?) kortere bagpå end foran, altså i halsudskæringen. Så pæn! 60 kr. i Monki.

Gemt væk bagved jakker, gigantiske trøjer og andet udsalgstøj hang disse smukke shorts. De er i det lækreste tykke bløde stof og sidder rigtig pænt! Og da de var sat ned til 200 (fra 300) kr. kunne det ikke blive meget bedre. Fra H&M(!!).


Jeg har længe ledt efter nogle korte træningsbukser. Indtil videre har jeg bare brugt almindelige leggings og det fungerer bare ikke. De bliver helt nussede, når de skal vaskes hele tiden og det er alt for varmt! Derfor er jeg så glad for, at jeg fandt disse løbe tights. De er fra H&M til 200 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar