23. marts 2012

Adding colour!



Forleden dag lavede jeg fine skåle af perler. Man skal bare smøre en skål (som kan tåle at komme i ovnen) med olivenolie og så drysse almindelige perleplade-perler ned i skålen. Sørg for at der ikke er for store huller mellem perlerne og at de kun ligger i et lag. Sæt skålen i ovnen på 200 grader til perlerne er smeltet lidt sammen. Når perlerne er kølet ned kan du tage perleskålen ud af den anden skål. Husk at vaske perleskålen af for olie.



Nu når jeg var i gang med perlerne lavede jeg lige et armbånd i fine farver, som jeg havde på med mit Triwa ur :)



På neglene skulle der da også lidt farve, så jeg besluttede at tage mine negle stickers i brug. Lige præcis dem jeg har er købt i Sephora i USA, men man kan vist også få nogle lignene her i Danmark.

2 kommentarer:

  1. Elsker uret! Og negle stickers xb, man kan få virkelig mange forskellige her i USA, ellers på ebay :)

    http://highonsophie.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja, det giver en rigtig fin detalje :)

    SvarSlet