5. marts 2012

Søndagskøb

I går var jeg ude og shoppe lidt (man må jo udnytte at det er 1. søndag i måneden) og jeg fandt tre fine ting:

I Pilgrim fandt jeg disse øreringe  til 75 kr. (sat ned fra 150 kr.). Den lange ørering er så smuk. Har tænkt mig at have den i i morgen, så kan i få et billede af den på.

Jeg har aldrig gået med foundation til hverdag, men jeg synes at jeg ville prøve med en som ikke dækker så meget. Jeg snakkede med en pige i Matas, som sagde at denne ikke dækkede så meget, men alligevel gør huden pæn. Jeg købte den, har nu prøvet den to gange og jeg er rigtig tilfreds. Den er næsten som en almindelig dagcreme at lægge og brender sig pænt ind i huden. Købte den til 120 kr. i Matas.

Den sidste ting jeg købte er denne mørkeblå skjorte. Den bliver god til at have under striktrøjer (lidt endnu) og kan bruges til alt. 250 kr. i Monki :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar