30. marts 2012

New in: e.l.f products

Forleden dag kom jeg tilfældigt forbi e.l.f.'s hjemmeside (besøg den her) og kiggede lidt rundt. De har utroligt mange forskellige ting og de er super billige! Efter jeg havde hørt godt om deres produkter fra forskellige piger på Youtube, besluttede jeg at prøve at købe nogle ting. Jeg fik også min mor og søster med på det og de fandt også et par ting derinde. Et plus er at de ikke tester på dyr. I dag modtog vi så produkterne og jeg er rigtig tilfreds. Herunder kan i se hvad jeg havde bestilt :)


Jeg fandt disse to neglelakker i farverne Fire Coral og Fuchsia til bare 13 kr. stykket! De har også rigtig mange andre flotte farver.

 Med hensyn til børster blev det også til to styks, nemlig deres Bamboo Blending Eye Brush fra Mineral linjen (ca. 48 kr.) og Smudge Eye Sponge fra den almindelige linje (13 kr.). Jeg har allerede prøvet dem og de kan stærkt anbefales :)

 Til læberne fandt jeg denne Conditioning Lip Balm SPF 15, som kommer i en rigtig lækker indpakke. Den er fra deres Studio linje og kostede ca. 30 kr (min er i farven Peacefull Pink, se billedet nedenunder).
Jeg har i lang tid gerne ville prøve en highlighter og da jeg så denne Shimmering Facial Whip (som kan bruges til kinder, læber og øjne) til  13 kr. røg den også med i kurven.



Til sidst er der denne Cream Eyeliner i sort og Matte Eyeshadow i farven Pearl (hvid), som begge kostede ca. 30 kr. Som i kan se kom der små børster med til dem begge. Alt i alt en rigtig god oplevelse, som jeg helt sikker ville gøre igen en dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar