11. marts 2012

New in: make-up

Som sagt kom min far hjem fra USA i går, hvor han havde været over for at arbejde og han havde købt et par ting med hjem for mig. Chanel er det eneste mærke, som kan købes i Danmark, men tror dog at Urban Decay og NARS kan købes på nettet.
  

Denne øjenskygge fra NARS har jeg kigget rigtig længe på. Farven er mere rødbrun i virkeligheden og lidt mørkere end på billedet. Den glæder jeg mig rigtig meget til at prøve! Farven hedder New York.

Denne Glide-On Shadow Pencil fra Urban Decay, kan både bruges som eyeliner og øjenskygge. Den er nem at blende ud, men flytter sig til gengæld ikke når den først er tør. Jeg valgte farven Rehab, som er en flot brunlig nuance med lidt lilla skær.

Jeg skrev her i starten af februar ar jeg var på udkig efter en bestemt Chanel øjenskygge, og at den var udsolgt alle steder. Jeg har siden holdt udkig forskellige steder, hvor de sælger Chanel men uden held. Derfor bad jeg min far om at tage den med hjem fra USA og nu har jeg endelig fået den :) Den er fra kollektionen Illusion d'Ombre og er i farven 83 Illusoire, som er en sart lilla farve med glimmer. Så flot :) Og så følger der en lille børste med, så man både kan bruge den som liner og øjenskygge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar