8. marts 2013

Origins Plantscription Concealer






Som jeg fortalte i mit forrige indlæg, har jeg for nyligt købt denne concealer fra Origins, og jeg har været rigtig glad for den lige siden. Jeg købte concealeren i den lyseste farve "Light", og den passer perfekt til min hudfarve - i hvert fald min vinter hudfarve :) Den fås vist i 6 farver, men i Danmark kan man kun få 3 af dem.
Jeg bruger concealeren både under øjnene og andre steder i ansigtet (som rundt om næsen og på hagen) og farvemæssigt fungerer den rigtig fint alle steder. Konsistensen er flydende og lidt cremet og den virker overhovedet ikke tør på huden. Den blender også rigtig fint ind i huden, som i kan se på billederne. Prisen ligger i den lidt dyrere ende (165 kr.), men jeg synes faktisk at den er det værd!
Ha' en dejlig fredag alle sammen :)


2 kommentarer:

  1. Den vil jeg så gerne prøve! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den kan i hvert fald anbefales herfra :) Jeg bliver mere og mere glad for den jo mere jeg bruger den!

      Slet