6. marts 2013

Products i'm loving at the moment #4

Nu har jeg lavet disse indlæg et par gange (se bare her og her) og jeg synes faktisk, at det fungerer meget godt :) I denne omgang har jeg både et par hudpleje og make-up favoritter - se dem herunder..
 

Bio-Oil olie - Denne olie kan både bruges mod ar, strækmærker, aldrende hud og dehydreret hud. Jeg har brugt den i ansigtet, da min hud har virket meget tør og stramt i det over vinteren, og indtil videre kan jeg rigtig godt lide den :)

La Roche-Posay Micellar Solution - Da jeg tit har meget travlt om morgenen, og ikke har tid til at vaske mit ansigt over vasken, har jeg anskaffet mig denne ansigtsrens fra La Roche-Posay. Jeg bruger lidt af produktet på en vatrondel inden jeg tager dagcreme og make-up på.


Dior Shimmer Powder i Amber Diamond - Dette produkt er virkelig populært i blogger-verdenen, og siden jeg fik det i fødselsdagsgave har jeg også virkelig nydt at bruge det :) Jeg bruger den fine flerfarvede highlighter til at highlighte kindbenene, øjenkrogene og så har jeg også brugt nogle af de mørkere farver på øjenlåget, hvilket giver et lyst og friskt hverdagslook :)

MAC øjenskygge i Mulch - Jeg er blevet helt forelsket i denne smukke brune farve fra Mac. Den kan både bruges til hverdag langs vippekanten for at definere øjet og til fest som et flot smokey eye med masser af mascara :)

Tromborg Mineral Foundation i Vanilla - Overordnet har jeg en meget god hud og jeg har altid bare brugt lidt concealer. Jeg har dog været super glad for denne mineral foundation, som dækker en lille smule og udjævner huden, så den ser flot og ensartet ud! Og så er den endda god for huden, da den er 100% naturlig :)

Origins Anti-Aging Concealer i Light - Til daglig bruger jeg kun få make-up produkter, og derfor er det vigtigt for mig, at de få jeg faktisk bruger er god kvalitet. Derfor købte jeg denne concealer fra Origins (concealer er som sagt en af de eneste ting jeg bruger) og jeg synes, at den er rigtig god! En af de næste dage laver jeg et indlæg om concealeren, hvor jeg går lidt mere i detaljer :)

Hvilke produkter har i elsker det sidste stykke tid?


2 kommentarer:

  1. Amber Diamond <3

    Jeg har selv været helt forelsket i min MAC Prep + Prime pudder :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har faktisk aldrig prøvet nogle base produkter fra Mac.. Det kunne være jeg skulle det på et tidspunkt :)

      Slet