26. marts 2013

& other stories





Som så mange andre bloggere allerede har blogget om, er der åbnet en ny butik på Amagertorv i København. Butikken hedder & other stories og er en del af H&M-gruppen. De har både tøj, sko, accessories, hudpleje, make-up og forskellige magasiner fordelt på 3 etager! Udover deres egen linje fører butikken bl.a. mærker som theBalm og This Works. Prisniveauet på deres make-up og hudpleje er meget rimelig og kan sammenlignes lidt med Topshop's make-up. Deres tøjpriser er ca. på niveau med Zara's priser - måske endda lidt over. Tag evt. et kig forbi deres hjemmeside her, hvis i vil se mere :)

Jeg var selv forbi butikken i går og var meget imponeret over deres fine butik og det store udvalg. Jeg endte med at købe et par ting derfra, som i kan se på billederne herover. Deres sæber og cremer stod fremme ved en vask, så man selv kunne prøve dem og dufte til dem :) Jeg ville købe en håndsæbe og håndcreme i duften "Fig Fiction", men de havde desværre udsolgt af håndrcremen, så i stedet købte jeg en bodylotion. Jeg elsker virkelig denne duft, og jeg tror også, det var en af deres mest populære :)
Udover håndsæben og bodylotionen købte jeg en fin blush i farven "Dimity Pink". Deres blusher er virkelig bløde og pigmenterede og kommer i mange fine farver :) Når man har brugt et make-up produkt op fra & other stories, kan man faktisk aflevere den tomme beholder tilbage, og så får man -10% på det næste køb :)

Alt i alt synes jeg virkelig, at det er en fin butik og jeg tror, jeg kommer til at bruge mange penge derinde i fremtiden ;) Jeg synes i hvert fald, i skal tage et kig derind, hvis i er lidt træt af de sædvanlige billigere make-up mærker fra Matas :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar