8. juni 2013

Clinique Chubby Stick Shadow Tint for Eyes




Oppefra: 11 Portly Plum, 05 Whopping Willow, 03 Fuller Fudge, 02 Lots o' Latte

Naturligt lys (skygge)

Naturligt lys (direkte sol)
02 Lots o' Latte, 03 Fuller Fudge, 05 Whopping Willow, 11 Portly Plum

Som i kan se har jeg fået fingre i nogle af de nye Chubby Sticks for Eyes fra Clinique.. Min far har igen været i USA og taget dem og lidt andet med hjem til mig, min mor og søster :) Faktisk tror jeg ikke engang, de er kommet til Danmark endnu, men jeg tænkte, at jeg ville vise jer dem alligevel, så i ved, hvad der er i vente :)

Vi valgte fire farver (sådan går det jo, når man ikke kan beslutte sig), som hedder Lots o' Latte, Fuller Fudge, Whopping Willow og Portly Plum. De to første er meget naturlige brune nuancer, hvor de sidste er lidt mere anderledes, men kan stadig bruges til hverdag. Øjenskyggerne er meget cremede, nemme at påføre og nemme at blende ud. Som i kan se på billederne har alle farverne glimmer i, men det er ikke for meget, det giver bare lidt mere dybde, så de ikke ser så flade og kedelige ud, derfor kan de også sagtens bruges alene.
Øjenskyggerne holder meget fint på øjenlågene, men jeg ville alligevel bruge en primer under, bare for at sikre at de holder hele dagen!

Hvad tænker i om de nye Chubby Sticks? Er det noget i vil prøve, når de kommer til Danmark? :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar