11. juni 2013

Stella McCartney Stella parfume




Jeg er faldet fuldstændig pladask for denne duft fra Stella McCartney efter at have hørt mange youtubere snakke om den, duftet til den i Matas og efterfølgende købt den fra USA gennem min daddy ;) Den kommer i den smukkeste lilla flaske, som fader og bliver lysere ned mod bunden.. Jeg valgte en af de mindre størrelser, men den kan både fås i 50 ml, 100 ml og som rollerball.

Parfumen dufter meget feminint af blomster og på Matas' hjemmeside står der følgende om den (jeg er ret dårlig til at beskrive dufte, så i får den lige sådan her ;)):
Dette er Stella McCartneys signaturduft med meget feminine og blomstrende noter. En blid og yderst delikat duft, som emmer af blomstrende rose kombineret med den mere sexede og intense duft af rav. Stella leger derfor med kontraster og modsætninger ved at blande kvindelighed med skarphed, sødme med krydret og vintage med modernitet. En kostbar duft til den bløde, feminine og sensuelle kvinde.

Jeg kan slet ikke lade være med at dufte til den, og jeg kan sagtens forudse, at den bliver ved med at være min ynglingsduft i mange år fremad :) Sving forbi Matas og giv den et snif - i vil ikke blive skuffede! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar