16. juni 2013

Dagens 16/6-13





Nederdel - DIY, Top - H&M Trend, Kjole brugt som vest - Soaked in Luxury, Halskæde - Pilgrim, Neglelak - H&M Dollar Green, Ringe - Spinning Rings

Det er efterhånden ved at være lang tid siden, jeg har postet et outfit her på bloggen.. I det sidste stykke tid har jeg bare gået rundt derhjemme og læst til eksamen, så jeg har ikke haft det mest spændende tøj på :) I dag har jeg dog været på Louisiana, så jeg udnyttede lige muligheden til at tage nogle billeder :)

Min halskæde er ny og fra Pilgrim. Jeg fandt den faktisk til -50%, og den har en rigtig fin lukning, så man både kan gøre den rigtig lang og rigtig kort :) Pilgrim har generelt mange fine ting i deres udsalg, så tag et kig forbi, hvis det kunne være noget for jer..
Ha' en dejlig dag alle sammen :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar