19. juni 2013

Products i'm loving at the moment #7


Så er det igen blevet tid til mine favoritter! Jeg håber, i får lidt inspiration til nye produkter i vil prøve :)

Yes to Carrots Nouishing Shampoo og Pampering Conditioner - Denne shampoo og balsam har jeg brugt i de sidste par uger, og jeg er blevet virkelig glad for dem! De dufter helt fantastisk og efterlader håret virkelig blødt og sundt. Derudover er balsamen nem at skylle ud, men fugter stadig håret super godt!

Nordictan selvbruner - Jeg er generelt meget i mod at tage sol og hader virkelig selvbrunere, så jeg er for det meste ret bleg.. Denne selvbruner er jeg dog virkelig imponeret over! Den indeholder hverken parabener, alkohol eller parfume, og så har den en fin spray, hvilket gør den nem at påføre! Derudover dufter den ikke af noget overhoved (et stort plus for selvbrunere!) og er utrolig drøj i brug! Læs mere om den her :)

Kiehl's Ultra Facial Cleanser - Denne ansigtsrens har nu været en del af min hudplejerutine det sidste stykke tid og blevet en rigtig god standart rens for mig! Den skummer godt og efterlader huden rigtig blød. Nogle gange bruger jeg den med min eksfolierende ansigtsbørste og skummet gør også at børsten ikke er så hård ved huden! Helt klart en rens jeg vil komme tilbage til fremover :)

L'Oréal Telescopic Carbon Black Mascara - Denne mascara har jeg brugt meget som første lag mascara, da den giver virkelig meget længde, og bagefter bruger jeg så en anden, som giver lidt mere volumen. Jeg er ikke sikker på, at man kan købe den i Danmark, men ellers vil jeg anbefale den almindelige Telescopic mascara (i sølv pakning), som både giver rigtig fint længde og volumen til vipperne! :)

Clarins Multi-Protection Day Screen SPF 40 - Jeg vil faktisk påstå at denne solcreme til ansigtet har været mit ynglingsprodukt det sidste stykke tid! Jeg har godt nok kun en prøve, men jeg skal helt sikkert ud og have den almindelige version, når jeg løber tør.. Den trænger hurtigt ind i huden, efterlader ikke en hvid farve og fedter overhovedet ikke! Jeg håber også, de har en solcreme til kroppen, da det er ret svært at finde en god én :)

Hvilken solcreme er jeres yndlings? Hvilke produkter har i elsket at bruge det sidste stykke tid? :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar