28. juli 2012

Inspiration til make-up opbevaring





Jeg har tidligere haft alt min make-up på vores badeværelse, men efter jeg er begyndt at gå lidt mere op i make-up, er der kommet en del mere til min ellers ret beskedne samling og jeg besluttede at rykke det hele op på mit værelse. Derfor var jeg i Ikea forleden dag og finde lidt til at opbevare det i. Jeg købte et vippespejl, to fine krystalglas til f.eks. mascara og eyelinere og en lille bakke med prikker til f.eks. blush, bronzer, øjenskygger og paletter. Jeg fandt også en lille glasskål til lidt mindre øjenskygger osv. og den lille sorte kasse og koppen til mine make-up børster havde jeg i forvejen. Jeg tror det kommer til at fungere meget godt og jeg håber, det kan give jer lidt idéer, til hvordan man kan opbevare sin make-up :)

2 kommentarer:

  1. Hej. Jeg har taget en gammel værktøjskasse og lagt min make up i:-)

    SvarSlet