26. juli 2012

New in: make-up + hudpleje fra Tyskland

Som jeg fortalte forleden dag, fik jeg købt et par ting, da jeg var i Tyskland. Nedenunder kan i læse hvilke ting jeg købe og hvad jeg synes om dem indtil videre :)
 

På færgen købte jeg en pakke med tre Clinique Chubby Sticks sammen med min søster og min mor, da det var meget billigere end at købe dem enkeltvis i f.eks. Matas. Vi valgte en farve hver og jeg valgte farven Whoppin' Watermelon, som er en lys pink (farven er ikke så mørk som på billedet). Pakningen ser meget lys og barbiepink ud, men når den kommer på læberne er den meget gennemsigtig og giver kun en fin sommerlig lyserød farve til læberne :) Jeg har også en Chubby Stick i farven Whole Lotta Honey og jeg er rigtig glad for dem begge!


På et lille hyggeligt apotek i Lübeck så jeg, at de havde mærket Caudalie, hvilket jeg ikke har set nogen steder i Danmark. Jeg har hørt mange gode ting om mærket og da jeg vidste, at produkterne er lidt svære at få fat på, slog jeg til og købte deres meget populære ansigtsspray kaldet Beauty Elixir. Jeg har kun brugt den få gange, men den er virkelig beroligende og jeg er helt afhængig af den dejlige duft :)


En anden ting jeg har prøvet at få fat på i lang tid er Butter London's neglelakker. Der er ikke så meget skidt i, som der er i andre neglelakker og så kommer de i nogle fantastiske farver :) Jeg har kigget meget på farven Disco Biscuit, som er pink med blå glimmer og det var selvfølgelig også den jeg kom hjem med :) Den er rigtig fin og anderledes med det blå glimmer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar