6. juli 2012

New in: hvad jeg købte i Sverige


Jeg har i lang tid brugt en creme fra Beauté Pacifique som dagcreme, men jeg synes den er lidt for fed til at bruge om morgenen, derfor ville jeg gerne finde en creme, som er lidt lettere. Jeg endte med, at købe en fra et mærke kaldet Marilou Bio, hvilket jeg aldrig har hørt om eller set før - jeg er dog rigtig tilfreds med den :) Det er et økologisk mærke, som kan købes i den svenske form for Matas, Kicks. Cremen kommer i en lille fin tube og koster 80 svenske kroner.


En butik som jeg med sikkerhed vidste, at jeg skulle kigge i var Lush. De har butikker rigtig mange steder i verden - bare ikke i Danmark, æv! Den er en meget anderledes butik, som laver alt fra sæber, sjove ansigtsmasker, boble bars til hårpleje og solid shampoos. Sidstenævnte måtte jeg simpelthen prøve! Det er virkelig sjovt at vaske hår med en fast shampoo, som skal skummes op ligesom en almindelig håndsæbe, men den er faktisk overraskende god! Den skummer virkelig nemt og gør håret skinnende rent og blødt :)


En anden ting jeg købte med fra Lush er denne toner. Den dufter dejligt af roser og virker afslappende på huden, samtiddig med at den fugter :)


I mit sidste outfit jeg viste på bloggen, havde jeg disse nye sandaler på. De er også købt i Göteborg - Mango, nærmere sagt :) De var på udsalg og eftersom mine røde sandaler fra Topshop snart ikke kan mere, måtte jeg have disse med hjem. Jeg hoppede i dem lige så snart, jeg havde købt dem og havde dem på resten af tiden vi var i Sverige - de er virkelig behagelige! Find dem her hvis du er interesseret :)

2 kommentarer:

  1. Uhh, elsker virkelig Lush! De har så mange lækre ting. Må også lige spørge, hvad den shampoo hedder som du har købt? :)

    SvarSlet
  2. Det er den der hedder Seanik :)

    SvarSlet